Vi håper at du alltid blir fornøyd med varene du handler hos oss, men skulle du av noen som helst grunn angre på kjøpet ditt, tilbyr vi utvidet angrerett på alle våre produkter. 

14 dagers angrerett er gjeldende i henhold til norsk lov, men vår Hvilepulsgaranti gir deg 100 dagers angrerett på sengetøy og 30 dager på håndklær. 

Du kan lese mer om vår Hvilepulsgaranti her

 

Vår Hvilepulsgaranti gir utvidet angrerett 

Du har altså 100 dagers angrerett på sengetøy og 30 dager på håndklær fra den dagen du mottar varen. Du har rett til å angre på produkter som er åpnet, brukt og vasket innenfor denne testperioden. Hvis du ikke vil beholde varen, må du gi beskjed innen tidsfristens utløp. Etter at du har gitt beskjed om at du ønsker å benytte deg av angreretten har du ytterligere 14 dager på deg til å sende varen i retur til oss.

Følg instruks under for å gjennomføre en retur eller send oss en mail på kundeservice@myyk.no. Husk å skrive RETUR og ditt ordrenummer i emnefeltet til e-posten.

 

Retur av varer – steg for steg

  1. Finn frem returlappen du fikk sammen med varene dine. Har du kastet den? Send oss en e-post på kundeservice@myyk.no. Husk RETUR og ditt ordrenummer i e-postens emnefelt.
  2. Fyll ut returskjema her.
  3. Legg produktene du ikke vil ha i en tett forpakning. 
  4. Fest returlappen utenpå pakken.
  5. Lever til nærmeste PostNord-hentepunkt. Finn ditt nærmeste hentepunktHER

 

Husk å fylle ut returskjema

Du må fylle ut returskjema for å få godkjent returen. Dette skjemaet finner du her.  

 

Du er returansvarlig

Det er ditt ansvar at pakken kommer frem til oss, selv om vi betaler for returporto. Send en-post til kundeservice@myyk.no om du ikke har tatt vare på returlappen som du fikk i pakken sammen med varene dine. 

 

Tilbakebetaling

Dersom du skal motta penger i forbindelse med en retur, så skjer dette utelukkende via Visa/Mastercard eller Vipps. Tilbakebetaling skal finne sted innen 14 virkedager etter at vi mottar produktet fra deg, til samme betalingsmiddel som ble brukt ved kjøpet.

Ved heving av kjøp grunnet forsinket levering fra oss, gjelder samme regler for retur.

 

Reklamasjon

Dersom det oppdages en feil eller mangel på en vare må du innen rimelig tid etter at dette oppdages, gi oss melding om at du ønsker å påberope en mangel (reklamasjon). Du kan melde fra om feil og mangler ved produktene til kundeservice@myyk.no.

Vi forbeholder oss retten til å videresende reklamasjoner til produsent eller underleverandør for videre vurdering av eventuelle feil og mangler.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med MYYK AS, betaler vi ikke disse utgiftene.

 

Bytte en vare?

Dersom du vil bytte noe du har kjøpt til en annen vare fra oss, refunderer vi deg for varen som er kjøpt. Du legger selv inn en ny bestilling i vår nettbutikk på den varen du ønsker å bytte til og følger retningslinjer for retur av varen (som er beskrevet over). 

 

Uavhentede pakker

Hvis en pakke som er levert ditt lokale utleveringssted ikke blir hentet, forbeholder vi oss retten til å debitere kr. 150,- for frakt- og håndteringskostnadene dette fører med seg for oss.

Alle forsøk på svindel vil bli sporet og politianmeldt.