Pent, men i ustand
"Veldig pent sengesett, men ble vasket en gang før bruk og oppdager da at det er hull i det ene putetrekket, og det er flere løse tråder i dynetrekket. Ikke fått tilbakemelding fra reklamasjon som ble sendt. Er veldig fornøyd med tidligere sengesett, så hadde forventer bedre. Spesielt til den prisen."
















